Abordarea, in raport cu planurile de proiect

Abordarea, in raport cu planurile de proiect
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elaborarea planurilor proiectului presupune ca, inainte de realizarea lor, sa fie identificate elementele care alcatuiesc proiectul si abia dupa sa fie enuntate activitatile, dependintele si resursele necesare pentru livrarea elementelor de proiect identificate. Aceasta abordare poarta numele de "planificare raportata la elementele care alcatuiesc proiectul" si este folosia pentru Planul Proiectului, Planul Etapei de Proiect si optional, Planul Echipei de Proiect.

Fiecare pas din cadrul procedurii de planificare poate necesita revizuire daca, de exemplu, in stabilirea graficelor de timp sunt identificate activitati sau dependinte aditionale.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Actualizarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Comisia de Conducere a Proiectului foloseste Planul Proiectului pe tot parcursul derularii acestuia, pentru a masura progresul. Planul Proiectului este actualizat pentru a include progresul actual al proiectului in raport cu etapa de proiect care se...

Management Proiecte

Management Proiecte

Durata etapelor de gestionare a proiectului

de Adrian Viziteu

Durata unei etape de gestionare a proiectului nu poate fi definita la modul general, ci in functie de fiecare proiect in parte. Etepele de gestionare trebuie sa fie mai scurte atunci cand sunt implicate riscuri mai mari, incertitudine sau complexitate - de exemplu,...

Management Proiecte

Tehnici de estimare a riscului

de Adrian Viziteu

Riscurile pot fi estimate folosind o serie de tehnici, precum: • Graficele de probabilitate Acestea sunt reprezentari grafice ale posibilelor evenimente ce pot rezulta datorita anumitor circumstante. Un grafic de probabilitate poate fi folosit, in ceea...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce reprezinta gestionarea riscului?

de Adrian Viziteu

Gestionarea riscului se refera la aplicarea sistematica a procedurilor ce privesc activitatile de identificare si evaluare a riscurilor si apoi de planificare si implementare a raspunsurilor ce privesc riscurile. Acest lucru determina existenta unui...

Management Proiecte

Roluri in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Pentru a fi flexibila si pentru a intruni nevoile diferite ale companiilor si ale proiectelor de diferite dimensiuni, metodologia de gestionare a proiectului nu defineste in cadrul proiectului posturi de conducere menite sa fie alocate individual...

Management Proiecte

Management Proiecte

Directorul de Proiect

de Adrian Viziteu

Chiar daca Comisia de Conducere a Proiectului este responsabila in ceea ce priveste proiectul, Directorul de Proiect, avand suport din partea Reprezentantului Utilizatorilor si a Reprezentantului Furnizorului Proiectului, este in final responsabil de...

Management Proiecte

Atentia concentrata pe rezultatul proiectului

de Adrian Viziteu

Intotdeauna o metodologie de proiect trebuie sa se axeze pe definirea si livrarea de rezultate, in special pe cerintele ce privesc calitatea rezultatului. Succesul unui proiect este garantat de abordarea orientata pe rezultat si in niciun caz de...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal