Categorie
Management Proiecte

Management Proiecte

Gestionarea proiectelor se refera la aplicarea proceselor, metodelor, cunostintelor, competentelor si experientei, in vederea atingerii obiectivelor impuse in cadrul proiectului. Succesul proiectului este de obicei conditionat de atingerea obiectivelor planificate, obiective care pot fi definite in termeni de livrabile, rezultate sau beneficii obtinute in limitele impuse, bugetul alocat si timpii de realizare stabiliti.

Articole din aceasta categorie

Management Proiecte

Demararea Proiectului - obiective

de Adrian Viziteu

Obiectivul procesului Demararea Proiectului este de a asigura urmatoarele: • exista suficienta justificare din punctul de vedere al operatiunilor de afaceri ale companiei, pentru a initia proiectul, justificare doc ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Business Case-ului in varianta scurta

de Adrian Viziteu

In faza de derulare a proiectului si in special in tipul derularii sale, este foarte usor ca atentia sa se puna pe "ce anume este facut" si "cum este facut", in timp ce "de ce este nevoie sa fie facut" este ignorat. Business Case-ul evidentiaza ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Structura echipei care gestioneaza proiectul
Responsabilitatile referitoare la crearea Planului ce priveste Exceptia aparuta in Proiect
Elaborarea Business Case-ului in varianta scurta
Gestionarea schimbarilor aparute in echipa care gestioneaza proiectul
Schimbarile Aparute in Proiect
Surprinderea si examinarea riscurilor si probmelelor aparute in proiect
Despre rezultatul proiectului, livrabilele acestuia si beneficiile proiectului
Identificarea riscurilor
Descrierea unei diagrame de proces de proiect
Responsabilitatile ce privesc autorizarea proiectului
Delegarea responsabilitatilor ce privesc tolerantele si raportarea progresului actual si progresului estimat, in raport cu cele 4 nivele de conducere si gestionare ale proiectului
Adaptarea metodologiei de proiect pentru un proiect simplu
Adaptarea elementelor de gestionare a proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal