Categorie
Management Proiecte

Management Proiecte

Gestionarea proiectelor se refera la aplicarea proceselor, metodelor, cunostintelor, competentelor si experientei, in vederea atingerii obiectivelor impuse in cadrul proiectului. Succesul proiectului este de obicei conditionat de atingerea obiectivelor planificate, obiective care pot fi definite in termeni de livrabile, rezultate sau beneficii obtinute in limitele impuse, bugetul alocat si timpii de realizare stabiliti.

Articole din aceasta categorie

Management Proiecte

Recomandarea ce priveste incheierea proiectului

de Adrian Viziteu

Imediat ce Managerul de Proiect a confirmat faptul ca proiectul poate fi incheiat, o recomandare ce priveste incheierea proiectului trebuie trimisa Comisiei de Conducere a Proiectului. Urmatoarele actiuni sunt recomandate, in ceea ce priveste r ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului
Punctele de agreare in cadrul planului de proiect
Evaluarea resurselor disponibile si alocarea acestora in cadrul proiectului
Organizarea Proiectului in raport cu metodologa de gestionare a proiectului
Examinarea calitativa in cadrul proiectului
Exceptiile si tolerantele in cadrul proiectului
Bazele mecanismelor de control ce privesc progresul in cadrul proiectului
Relatia dintre Asigurarea Proiectului si Asigurarea Calitatii in cadrul proiectului
Responsabilitatile ce privesc Planurile Proiectului
Calcularea costurilor si a totalului de resurse necesare proiectului
Reprezentantul Furnizorului Proiectului (Dezvoltatorul proiectului)
Comunicarea in cadrul proiectului, in raport cu calitatea
Activitati recomandate, activitati ce privesc inmanarea, transferul elementelor de proiect
Responsabilitatile definite, in raport cu Business Case-ul proiectului
Demararea Proiectului - activitati specifice
StudioWeb by PorticoGlobal