Autor
Adrian Viziteu

Adrian Viziteu

"Calitatea nu este niciodata intamplatoare". Consider ca pentru un proiect sunt importante 3 obiective principale: sa fie de folos utilizatorului final, sa reproduca la nivel de operare fluxul de lucru si sa micsoreze durata de timp necesara realizarii oricarei activitati. Structura, uzabilitatea, accesul rapid la informatie si experienta utilizatorului sunt de asemenea considerente care asigura succesul pe intreaga durata de viata a proiectului.

Adrian Viziteu peAdrian Viziteu pe Facebook

Articole publicate

Management Proiecte

Contextul demararii unui proiect

Proiectele pot fi identificate in feluri diferite si deci pot sa aiba la dispozitie o multitudine de informatii in momentul demararii lor.

Ceea ce declanseaza proiectul - motivul - poarta numele de Mandatul Proiectului, pus la dispozitie de cat ...

Management Proiecte

Demararea Proiectului - obiective

Obiectivul procesului Demararea Proiectului este de a asigura urmatoarele:

• exista suficienta justificare din punctul de vedere al operatiunilor de afaceri ale companiei, pentru a initia proiectul, justificare doc ...

Management Proiecte

Demararea Proiectului - introducere si scop

In raport cu metodologia de gestionare a proiectelor, Demararea Proiectului poate fi centralizata in cadrul unei componente, al carei scop este acela de a asigura faptul ca cerintele procesului Initierea Proiectului sunt deja definite, lucru care poate ...

Management Proiecte

Implicarea partilor care detin interese in proiect

Implicarea partilor interesate in proiect reprezinta procesul de identificare si comunicare eficienta cu acele persoane sau grupuri care detin un interes in privinta rezultatului proiectului. Acest lucru este de obicei derulat la nivel de Program de Pr ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Lucrul cu partile care detin interese in proiect

Tipuri de parti care detin interese in proiect

Este foarte probabil sa existe in proiect grupuri sau persoane care nu fac parte din echipa care gestioneaza proiectului, dar care este nevoie sa interactioneze cu proiectul sau ca ...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Crearea diagramei de realizare a elementului care alcatuieste proiectul
Responsabilitatile ce privesc selectarea abordarii in raport cu realizarea proiectului si cu alcatuirea Rezumatului Proiectului
Echilibrarea modului in care sunt folosite resursele in cadrul proiectului
Elaborarea Strategiei ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului
Responsabilitatile ce privesc calitatea in cadrul proiectului
Exemplu de responsabilitati ale Managerului de Proiect in raport cu organizatia
Deciziile Comisiei de Conducere a Proiectului sau ale Autoritatii ce priveste Schimbarile si Problemele Aparute in Proiect
Beneficiile secundare determinate de tehnicile ce privesc inspectia calitativa
Abordarea Business Case-ului din perspectiva metodologiei de gestionare a proiectului
Responsabilitatile ce privesc raportarea evenimentelor, momentelor importante din proiect
Beneficiile puse la dispozitie de o metodologie de proiect generica
Exemple de formate de prezentare a programului de lucru in cadrul proiectului
Managerul de Proiect
Responsabilitatile ce privesc executarea unui Pachet de Lucru
Inmanarea, transferul Elementelor de Proiect
StudioWeb by PorticoGlobal