Autor
Adrian Viziteu

Adrian Viziteu

"Calitatea nu este niciodata intamplatoare". Consider ca pentru un proiect sunt importante 3 obiective principale: sa fie de folos utilizatorului final, sa reproduca la nivel de operare fluxul de lucru si sa micsoreze durata de timp necesara realizarii oricarei activitati. Structura, uzabilitatea, accesul rapid la informatie si experienta utilizatorului sunt de asemenea considerente care asigura succesul pe intreaga durata de viata a proiectului.

Adrian Viziteu peAdrian Viziteu pe Facebook

Articole publicate

Management Proiecte

Capturarea problemelor aparute in proiect

Primul pas al procedurii ce priveste problemele aparute in proiect este de a efectua o analiza initiala, in vederea determinarii tipului de problema aparuta si de observarea faptului ca aceasta trebuie gestionata in mod formal sau informal.

Man ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Raportul ce priveste Problemele Aparute in Proiect

Acesta este un raport care contine descrierea, evaluarea impactului si recomandarile ce privesc cererea de schimbare in proiect, specificatiile noi necuprinse initial, impreuna cu celelalte specificatii ale proiectului sau problemele si ingrijorarile c ...

Management Proiecte

Registrul Problemelor Proiectului

Scopul Registrului Problemelor Proiectului este de a captura si intretine informatii despre toate problemele care sunt tratate in mod formal.

Registrul Problemelor Proiectului trebuie monitorizat in permanenta de catre Managerul de Proiect.

...

Management Proiecte

Jurnalul Zilnic al Proiectului

Jurnalul Zilnic al Proiectului este folosit pentru a inregistra problemele sau ingrijorarile de care se poate ocupa Managerul de Proiect in mod informal.

Problemele inregistrate in prima faza in Jurnalul Zilnic pot fi ulterior transferate in Re ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Business Case-ului in varianta scurta

In faza de derulare a proiectului si in special in tipul derularii sale, este foarte usor ca atentia sa se puna pe "ce anume este facut" si "cum este facut", in timp ce "de ce este nevoie sa fie facut" este ignorat.

Business Case-ul evidentiaza ...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal