Autor
Adrian Viziteu

Adrian Viziteu

"Calitatea nu este niciodata intamplatoare". Consider ca pentru un proiect sunt importante 3 obiective principale: sa fie de folos utilizatorului final, sa reproduca la nivel de operare fluxul de lucru si sa micsoreze durata de timp necesara realizarii oricarei activitati. Structura, uzabilitatea, accesul rapid la informatie si experienta utilizatorului sunt de asemenea considerente care asigura succesul pe intreaga durata de viata a proiectului.

Adrian Viziteu peAdrian Viziteu pe Facebook

Articole publicate

Management Proiecte

Definirea progresului in cadrul proiectului

Ce este progresul, raportat la proiect?

Progresul in cadrul proiectului reprezinta masurarea realizarilor in raport cu obiectivele proiectului. Acesta poate fi monitorizat in cadrul Pachetului de Lucru, in cadrul echipei de pro ...

Management Proiecte

Progresul realizat in cadrul proiectului

Scopul progresului este de a stabili mecanismele de monitorizare a realizarilor in cadrul proiectului si de comparare a acestora cu cele planificate initial, punand astfel la dispozitie o modalitate de a observa clar daca obiectivele proiectului raman ...

Management Proiecte

Specificatile Noi Aparute in Proiect

Specificatiile noi aparute in Proiect sunt:

• instruirea in ceea ce priveste rezolvarea noilor specificatii

• amanarea deciziei in cea ce priveste noile specificatii

...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Implementarea deciziei in cadrul proiectului

Managerul de Proiect va derula actiunile menite sa corecteze, actualizand astfel Pachetul de Lucru sau trimitand unul nou sau va elabora un Plan al Exceptiei Aparute in Proiect, pe care il va transmite Comisiei de Conducere a Proiectului, spre aprobare ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Examinarea problemelor aparute in proiect

Acest pas examineaza problema prin intermediul analizei realizate cu scopul de a determina impactul pe care problema il are asupra proiectului.

Managerul de Proiect trebuie sa ia in considerare daca este necesara o analiza a impactului, luand i ...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal