Autor
Adrian Viziteu

Adrian Viziteu

"Calitatea nu este niciodata intamplatoare". Consider ca pentru un proiect sunt importante 3 obiective principale: sa fie de folos utilizatorului final, sa reproduca la nivel de operare fluxul de lucru si sa micsoreze durata de timp necesara realizarii oricarei activitati. Structura, uzabilitatea, accesul rapid la informatie si experienta utilizatorului sunt de asemenea considerente care asigura succesul pe intreaga durata de viata a proiectului.

Adrian Viziteu peAdrian Viziteu pe Facebook

Articole publicate

Management Proiecte

Definirea Business Case-ului

Ce este un Business Case?

Intr-un Business Case regasim o multitudine de informatii folosite pentru a judeca proiectul, informatii ce privesc necesitatea proiectului, viabilitatea sa si sansele sale de succes.

Scopul in ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Tipuri de Business Case

Motivele datorita carora iau nastere proiectele variaza enorm si sunt in mare parte determinate de mediul organizational.

Natura unui proiect determina obiectivele acestuia care vor fi folosite pentru a verifica si valida existenta proiectului ...

Management Proiecte

Etapele tehnice de proiect

O alta metoda de a grupa munca este aceea de a defini tehnicile folosite sau elementele create. Acest lucru determina etape care includ elemente de proiect precum proiectarea, dezvoltarea si implementarea. Astfel de etape sunt considerate etape tehnice ...

Management Proiecte

Durata etapelor de gestionare a proiectului

Durata unei etape de gestionare a proiectului nu poate fi definita la modul general, ci in functie de fiecare proiect in parte.

Etepele de gestionare trebuie sa fie mai scurte atunci cand sunt implicate riscuri mai mari, incertitudine sau compl ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Numarul etapelor de gestionare a proiectului

Folosirea etapelor de gestionare a proiectului este obligatorie, dar numarul acestor etape este flexibil si depinde de marimea proiectului si de riscurile asociate acestuia.

Fiecare proiect consta in cel putin 2 etape de gestionare. Etapa de in ...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Elaborarea Planului Proiectului
Inregistrarile ce privesc elementele Configuratiei Proiectului
Mecanisme de control bazate pe evenimente si timp
Numirea Directorului de Proiect si a Managerului de Proiect
Deciziile Comisiei de Conducere a Proiectului sau ale Autoritatii ce priveste Schimbarile si Problemele Aparute in Proiect
Punctele de agreare in cadrul planului de proiect
Gestionarea proiectului prin exceptie
Exemple de formate de prezentare a programului de lucru in cadrul proiectului
Echilibrarea modului in care sunt folosite resursele in cadrul proiectului
Gestionarea Livrarii Elementelor de Proiect - introducere, scop, obiective si activitati
Instruirea nevoilor pe care o echipa de proiect le are
Folosirea tehnicilor de identificare a riscului
Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului
Exemplu de echipa alcatuita din oameni cu diverse tipuri de personalitati
StudioWeb by PorticoGlobal