Autor
Adrian Viziteu

Adrian Viziteu

"Calitatea nu este niciodata intamplatoare". Consider ca pentru un proiect sunt importante 3 obiective principale: sa fie de folos utilizatorului final, sa reproduca la nivel de operare fluxul de lucru si sa micsoreze durata de timp necesara realizarii oricarei activitati. Structura, uzabilitatea, accesul rapid la informatie si experienta utilizatorului sunt de asemenea considerente care asigura succesul pe intreaga durata de viata a proiectului.

Adrian Viziteu peAdrian Viziteu pe Facebook

Articole publicate

Management Proiecte

Problemele aparute in cadrul proiectului

Termenul "probleme", in contextul metodologiei de gestionare a proiectului, se refera la orice eveniment relevant care a avut loc, care nu a fost planificat si care necesita sa fie gestionat.

O problema poate fi reprezentata de o ingrijorare, o ...

Management Proiecte

Configuratia Proiectului

Configuratia Proiectului reprezinta activitatea tehnica si administrativa care se ocupa cu crearea, intretinerea in mod controlat a schimbarilor aparute pe parcursul derularii proiectului, survenite in configuratia initiala a acestuia.

Un eleme ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Definirea schimbarilor in cadrul proiectului

Controlul problemelor si schimbarilor aparute in proiect

Procedurile ce privesc controlul schimbarilor din proiect asigura faptul ca toate problemele si schimbarile care pot afecta baza proiectului deja agreata sunt identificat ...

Management Proiecte

Introducere in Business Case

Scopul Business Case-ului

Scopul Business Case-ului este (1) de a stabili mecanismele care evalueaza daca proiectul este si are toate sansele sa ramana viabil si realizabil si (2) de a ajuta in ...

Management Proiecte

Schimbarile Aparute in Proiect

In raport cu metodologia de proiect, Schimbarile Aparute in Proiect pot fi centralizate in cadrul unei componente, al carei scop este acela de a identifica, evalua si controla potentialele schimbari si schimbarile aprobate in ceea ce priveste proiectul ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Bugetul de risc

Bugetul ce priveste riscul, daca este folosit, reprezinta o suma de bani inclusa in bugetul proiectului, fiind separata cu scopul de a finanta raspunsurile ce privesc riscurile (amenintarile, oportunitatile) care pot afecta proiectul - de exemplu, pent ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Planificarea calitatii in cadrul proiectului
Organizarea Proiectului in raport cu metodologa de gestionare a proiectului
Exemplu de criterii ce privesc calitatea intr-un proiect
Elaborarea Descrierilor Elementelor care alcatuiesc Rezultatul Proiectului
Identificarea dependintelor ce privesc activitatile in raport cu elementele care alcatuiesc proiectul
Beneficiile secundare determinate de tehnicile ce privesc inspectia calitativa
Exemplu de echipa alcatuita din oameni cu diverse tipuri de personalitati
Calitatea in cadrul Proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Riscurilor in cadrul Proiectului
Descrierea Rezultatului Proiectului
Confirmarea beneficiilor proiectului
Responsabilitatile ce privesc autorizarea incheierii proiectului
Gestionarea Livrarii Elementelor de Proiect - introducere, scop, obiective si activitati
Inregistrarile ce privesc aprobarile, in raport cu calitatea
Tehnica de evaluare a calitatii, in raport cu metodologia de gestionare a proiectului aleasa
StudioWeb by PorticoGlobal